MOCpages : Share your LEGO® creations
LEGO models my own creation MOCpages toys shop Guild of WritersAdventurers
Welcome to the world's greatest LEGO fan community!
Explore cool creations, share your own, and have lots of fun together.  ~  It's all free!
Conversation »
General Conversation 4
Join to comment
 Group admin 
There we go! Feel free to continue chatting.
Permalink
| August 2, 2017, 9:27 pm
Alright. Thanks! :P
Permalink
| August 2, 2017, 9:27 pm
 Group admin 
Quoting Tucker Marley
Alright. Thanks! :P

You are welcome. :P
Permalink
| August 2, 2017, 9:28 pm
 Group admin 
Quoting Marley Mac
There we go! Feel free to continue chatting.

Cheers!
Permalink
| August 2, 2017, 9:28 pm
 Group admin 
Anyway... Overwatch!
Permalink
| August 2, 2017, 9:28 pm
 Group admin 
Quoting Werewolff .
Cheers!

Yay!

Permalink
| August 2, 2017, 9:28 pm
 Group admin 
Quoting Marley Mac
Anyway... Overwatch!

I presume that is still the topic of this conversation. :P
Permalink
| August 2, 2017, 9:29 pm
@werewolff.
I'm exited for the new Summer games, mainly because they are adding new legendaries and competitive Lucioball.
Permalink
| August 2, 2017, 9:29 pm
 Group admin 
Quoting Tucker Marley
Alright. Thanks! :P

But yeah, I knew very little about computers till I decided to build my own. My younger brother (who breathes games and computers) and a mate of mine gave me a hand, but it's an awesome experience. I'd liken to building a MOC, actually. That satisfied feeling when it's complete.
Permalink
| August 2, 2017, 9:29 pm
 Group admin 
Quoting Tucker Marley
@werewolff.
I'm exited for the new Summer games, mainly because they are adding new legendaries and competitive Lucioball.

Yep! Though I haven't spoiled it and read the leaked skins.
Permalink
| August 2, 2017, 9:30 pm
 Group admin 
Quoting Tucker Marley
@werewolff.
I'm exited for the new Summer games, mainly because they are adding new legendaries and competitive Lucioball.

Lucioball? That sounds... odd.
Permalink
| August 2, 2017, 9:30 pm
 Group admin 
Quoting Tucker Marley
@werewolff.
I'm exited for the new Summer games, mainly because they are adding new legendaries and competitive Lucioball.

...though I am curious as to what the new Junkrat skin looks like. I'm from the land of Aus, so I hope its good!
Permalink
| August 2, 2017, 9:31 pm
 Group admin 
Quoting Marley Mac
Lucioball? That sounds... odd.

Rocket League with Lucio.
Permalink
| August 2, 2017, 9:31 pm
Quoting Werewolff .
Yep! Though I haven't spoiled it and read the leaked skins.

I keep my eyes very close on everything people have data mined or leaked, so I don't generally miss anything about overwatch news.
Permalink
| August 2, 2017, 9:31 pm
Quoting Werewolff .
Rocket League with Lucio.

I was about to say that. :P
Permalink
| August 2, 2017, 9:31 pm
 Group admin 
Quoting Tucker Marley
I was about to say that. :P

:P indeed.
Permalink
| August 2, 2017, 9:32 pm
 Group admin 
Quoting Werewolff .
Yep! Though I haven't spoiled it and read the leaked skins.

Also, Werewolff. You never got to answer my question in our hangout.
Quote: "I'm inviting a few people (Hildigrim Took, Rove, Reese E.H) to a google docs about my story with an outline of it. I'd like some feedback. Would you like to be included?"
Remember? I was wondering if you'd like to answer that now seeing as you're active. :P

Permalink
| August 2, 2017, 9:33 pm
 Group admin 
Quoting Tucker Marley
I keep my eyes very close on everything people have data mined or leaked, so I don't generally miss anything about overwatch news.

I dunno, I kind of like the surprise. I'm the same with Movie trailers. I'll watch the first one released and then none after that.
Permalink
| August 2, 2017, 9:33 pm
 Group admin 
Quoting Marley Mac
Also, Werewolff. You never got to answer my question in our hangout.
Quote: "I'm inviting a few people (Hildigrim Took, Rove, Reese E.H) to a google docs about my story with an outline of it. I'd like some feedback. Would you like to be included?"
Remember? I was wondering if you'd like to answer that now seeing as you're active. :P

:P This sounds a bit odd now that I read through it. Pretty out of context.
Permalink
| August 2, 2017, 9:33 pm
 Group admin 
Quoting Marley Mac
Also, Werewolff. You never got to answer my question in our hangout.
Quote: "I'm inviting a few people (Hildigrim Took, Rove, Reese E.H) to a google docs about my story with an outline of it. I'd like some feedback. Would you like to be included?"
Remember? I was wondering if you'd like to answer that now seeing as you're active. :P
Unfortunately, I can't use Hangouts at the moment. But I have read it! Give me half and hour, and I'll answer it then, when I'm on lunch.

Permalink
| August 2, 2017, 9:34 pm
 Group admin 
Quoting Marley Mac
Also, Werewolff. You never got to answer my question in our hangout.
Quote: "I'm inviting a few people (Hildigrim Took, Rove, Reese E.H) to a google docs about my story with an outline of it. I'd like some feedback. Would you like to be included?"
Remember? I was wondering if you'd like to answer that now seeing as you're active. :P

But as for being invited to Google docs, yeah! Sure thing!
Permalink
| August 2, 2017, 9:35 pm
 Group admin 
Quoting Werewolff .
Quoting Marley Mac
Also, Werewolff. You never got to answer my question in our hangout.
Quote: "I'm inviting a few people (Hildigrim Took, Rove, Reese E.H) to a google docs about my story with an outline of it. I'd like some feedback. Would you like to be included?"
Remember? I was wondering if you'd like to answer that now seeing as you're active. :P
Unfortunately, I can't use Hangouts at the moment. But I have read it! Give me half and hour, and I'll answer it then, when I'm on lunch.

Yeah, I was pretty sure of that. Just wondering what your thoughts on it were as a whole. :P
Permalink
| August 2, 2017, 9:35 pm
 Group admin 
Quoting Tucker Marley
I was about to say that. :P

Well that's all you really CAN say :D
Permalink
| August 2, 2017, 9:35 pm
 Group admin 
Quoting Werewolff .
But as for being invited to Google docs, yeah! Sure thing!

Nice, I'll invite you as soon as I get it all written up. (Probably tomorrow, though no promises, I've been saying that to everybody else for the last week)
Permalink
| August 2, 2017, 9:36 pm
Quoting Werewolff .
Well that's all you really CAN say :D

Very true!
Permalink
| August 2, 2017, 9:36 pm
 Group admin 
Quoting Tucker Marley

I would invite you as well. (if you'd like to see it) But you do not have a Google account. :_(
Permalink
| August 2, 2017, 9:37 pm
Quoting Marley Mac
I would invite you as well. (if you'd like to see it) But you do not have a Google account. :_(

I want one so bad D:
Then I could also get a YouTube account I believe...
Permalink
| August 2, 2017, 9:39 pm
 Group admin 
Quoting Marley Mac
Nice, I'll invite you as soon as I get it all written up. (Probably tomorrow, though no promises, I've been saying that to everybody else for the last week)

Fairo, that's all good.
Permalink
| August 2, 2017, 9:39 pm
 Group admin 
Quoting Tucker Marley
I want one so bad D:
Then I could also get a YouTube account I believe...

I don't think a phone number is required, if that's what you're worried about.
Permalink
| August 2, 2017, 9:40 pm
 Group admin 
Quoting Werewolff .
Fairo, that's all good.

Coolio!
Permalink
| August 2, 2017, 9:41 pm
 Group admin 
Quoting Marley Mac
I don't think a phone number is required, if that's what you're worried about.

Nope, just looked it up.
https://www.gcflearnfree.org/print/gmail/setting-up-a-gmail-account?playlist=Gmail
Permalink
| August 2, 2017, 9:41 pm
Quoting Marley Mac
I don't think a phone number is required, if that's what you're worried about.

I checked, and it does :/
Permalink
| August 2, 2017, 9:42 pm
 Group admin 
Quoting Tucker Marley
I want one so bad D:
Then I could also get a YouTube account I believe...

Yeah, they should be free and not require any numbers or anything.
Permalink
| August 2, 2017, 9:42 pm
 Group admin 
Quoting Tucker Marley
I checked, and it does :/

Could you use your parents / siblings/ friends?
Permalink
| August 2, 2017, 9:43 pm

I just went into the official site and it needs my email, (normal, of course) birthdate, phone number, and for some reason gender.
Permalink
| August 2, 2017, 9:43 pm
 Group admin 
Quoting Tucker Marley
I checked, and it does :/

I think that's just for recovering your account if you get locked out. It's nt required, I've never put in one personally.
Permalink
| August 2, 2017, 9:43 pm
 Group admin 
Quoting Tucker Marley
I just went into the official site and it needs my email, (normal, of course) birthdate, phone number, and for some reason gender.

As Marley said, it's for security. You don't NEED one to set it up.
Permalink
| August 2, 2017, 9:44 pm
 Group admin 
Quoting Werewolff .
Could you use your parents / siblings/ friends?

Yeah, that could always work.
Permalink
| August 2, 2017, 9:44 pm
Quoting Werewolff .
Could you use your parents / siblings/ friends?

I would, buuuuut I may or may not have a minor fear of asking questions that might be answered in no...
Permalink
| August 2, 2017, 9:44 pm
 Group admin 
Quoting Tucker Marley
I would, buuuuut I may or may not have a minor fear of asking questions that might be answered in no...

Hm, don't know then. I'm pretty sure it's not required though.
Permalink
| August 2, 2017, 9:45 pm
 Group admin 
Quoting Marley Mac
Hm, don't know then. I'm pretty sure it's not required though.

Okay, I believe I've been proved wrong.
https://productforums.google.com/forum/#!topic/gmail/H8RHXIzWdMA;context-place=forum/gmail
Permalink
| August 2, 2017, 9:48 pm
 Group admin 
Quoting Tucker Marley
I would, buuuuut I may or may not have a minor fear of asking questions that might be answered in no...

Ummm, isn't that most questions then? :D
Permalink
| August 2, 2017, 9:50 pm
 Group admin 
Quoting Werewolff .
Ummm, isn't that most questions then? :D

Yeah... if it's a question, there's always a slight possibility that the answer with be "no." (If it is a "yes" or "no" question)
Permalink
| August 2, 2017, 9:52 pm
Quoting Werewolff .
Ummm, isn't that most questions then? :D

Haha, yeah. I've definitely gotten better about it and no longer have panic attacks over tiny questions but it's still there. :P
This is why I like the anonymity of being online.
Permalink
| August 2, 2017, 9:52 pm
 Group admin 
Quoting Tucker Marley
Haha, yeah. I've definitely gotten better about it and no longer have panic attacks over tiny questions but it's still there. :P
This is why I like the anonymity of being online.

Okay, I can understand that. Glad you've gotten better!
Permalink
| August 2, 2017, 9:53 pm
Quoting Marley Mac
Okay, I can understand that. Glad you've gotten better!

Haha, thanks!
You shoulda seen me when I was asking for a Flickr account... I was sooo close to having a nervous breakdown xD
Permalink
| August 2, 2017, 9:55 pm
 Group admin 
Quoting Tucker Marley
Haha, yeah. I've definitely gotten better about it and no longer have panic attacks over tiny questions but it's still there. :P
This is why I like the anonymity of being online.
Ah yeah, fair-o. Anonymity; and excellent thing in the right hands. Of course, in the wrong hands...

Permalink
| August 2, 2017, 9:55 pm
 Group admin 
Quoting Tucker Marley
Haha, thanks!
You shoulda seen me when I was asking for a Flickr account... I was sooo close to having a nervous breakdown xD

Flop me dead! That's no good mate XD
Permalink
| August 2, 2017, 9:56 pm
 Group admin 
Quoting Tucker Marley
Haha, thanks!
You shoulda seen me when I was asking for a Flickr account... I was sooo close to having a nervous breakdown xD

Lucky MOCpages is pretty open, hey?
Permalink
| August 2, 2017, 9:57 pm
 Group admin 
Quoting Werewolff .
Quoting Tucker Marley
Haha, yeah. I've definitely gotten better about it and no longer have panic attacks over tiny questions but it's still there. :P
This is why I like the anonymity of being online.
Ah yeah, fair-o. Anonymity; and excellent thing in the right hands. Of course, in the wrong hands...

Yeah, I'm always paranoid someone here is actually really creepy in real life.
Permalink
| August 2, 2017, 9:58 pm
 Group admin 
Anyways, I gotta go you two. Great talking to ya!
Permalink
| August 2, 2017, 9:58 pm
Quoting Marley Mac
Anyways, I gotta go you two. Great talking to ya!

Cya later!
Permalink
| August 2, 2017, 9:59 pm
Quoting Werewolff .
Lucky MOCpages is pretty open, hey?

Yeah.
Permalink
| August 2, 2017, 9:59 pm
Quoting Werewolff .
Flop me dead! That's no good mate XD

What?
Permalink
| August 2, 2017, 9:59 pm
 Group admin 
Quoting Marley Mac
Anyways, I gotta go you two. Great talking to ya!

Catch ya later mate!

Permalink
| August 2, 2017, 9:59 pm
 Group admin 
Quoting Tucker Marley
What?

What what?
Permalink
| August 2, 2017, 10:00 pm
Quoting Werewolff .
Quoting Tucker Marley
Haha, yeah. I've definitely gotten better about it and no longer have panic attacks over tiny questions but it's still there. :P
This is why I like the anonymity of being online.
Ah yeah, fair-o. Anonymity; and excellent thing in the right hands. Of course, in the wrong hands...

Haha, yeah. I never share more than I absolutely need to unless I feel comfortable somewhere online, and I like being able to do that.
Permalink
| August 2, 2017, 10:01 pm
Quoting Werewolff .
What what?

I think I get it now... it means "that's probably not good"
?
I don't understand.
Permalink
| August 2, 2017, 10:02 pm
 Group admin 
Quoting Tucker Marley
Haha, yeah. I never share more than I apsolutly need to unless I feel comfortable somewhere online, and I like being able to do that.

Definitely, I'm much the same.
Permalink
| August 2, 2017, 10:02 pm
 Group admin 
Quoting Tucker Marley
I think I get it now... it means "that's probably not good"
?
I don't understand.

Ah, sorry! Aussie slang. Flop me dead is pretty much as you say. It essentially means "I can't believe that happened" or "I think that's no good at all." Essentially that.

Oh, and fairo / fair-o just means fair enough.
Permalink
| August 2, 2017, 10:05 pm
Quoting Werewolff .
Ah, sorry! Aussie slang. Flop me dead is pretty much as you say. It essentially means "I can't believe that happened" or "I think that's no good at all." Essentially that.

Oh, and fairo / fair-o just means fair enough.

Ah, okay. Thanks for clarifying!
I like Australia, I want to go there sometime but spiders..... spiders.....
Permalink
| August 2, 2017, 10:07 pm
 Group admin 
Quoting Tucker Marley
Ah, okay. Thanks for clarifying!
I like Australia, I want to go there sometime but spiders..... spiders.....

Nah mate, spiders are fine. It's the snakes/ sharks/ crocodiles/ jellyfish/ skin cancer you gotta watch out for XD.

I kid. It's actually a pretty nice place to be, though it is very hot most of the year.
Permalink
| August 2, 2017, 10:09 pm
Quoting Werewolff .
Nah mate, spiders are fine. It's the snakes/ sharks/ crocodiles/ jellyfish/ skin cancer you gotta watch out for XD.

I kid. It's actually a pretty nice place to be, though it is very hot most of the year.

I don't mind snakes or crocodiles, but I HATE spiders.... I would mind the heat though, I like heat.
Permalink
| August 2, 2017, 10:10 pm
 Group admin 
Quoting Tucker Marley
I don't mind snakes or crocodiles, but I HATE spiders.... I would mind the heat though, I like heat.

If +40 degree Celsius is your thing, then you're sorted :) And honestly spiders aren't so bad. Spray em once and down they go.
Permalink
| August 2, 2017, 10:13 pm
Quoting Werewolff .
If +40 degree Celsius is your thing, then you're sorted :) And honestly spiders aren't so bad. Spray em once and down they go.

Haha, believe it or not I went outside in 40 celcius heat in black long sleeves at one point, and surprisingly I didn't overheat!
As for spraying spiders... it would mean I would need to get close to the spider to do so, is there any way to hook up said spray to a pressure thing to make it go about 50 feet?
Permalink
| August 2, 2017, 10:17 pm
This topic was started today?

That was fast.
Permalink
| August 2, 2017, 10:17 pm
Quoting Justin Li
This topic was started today?

That was fast.

Actually it was made about an hour ago :P
Permalink
| August 2, 2017, 10:18 pm
 Group admin 
Quoting Tucker Marley
Haha, believe it or not I went outside in 40 celcius heat in black long sleeves at one point, and surprisingly I didn't overheat!
As for spraying spiders... it would mean I would need to get close to the spider to do so, is there any way to hook up said spray to a pressure thing to make it go about 50 feet?

If you're brave enough to handle the damage it'd cause, go right ahead haha! Most of the time though, the brand of spray I use is called "Old Shoe." It's very effective :D
Permalink
| August 2, 2017, 10:20 pm
 Group admin 
Quoting Justin Li
This topic was started today?

That was fast.

Yep. Time can fly when three people are talking
Permalink
| August 2, 2017, 10:21 pm
Quoting Werewolff .
If you're brave enough to handle the damage it'd cause, go right ahead haha! Most of the time though, the brand of spray I use is called "Old Shoe." It's very effective :D

Actually, before I go hookng stuff up to other stuff, how big is the average spider size?
Permalink
| August 2, 2017, 10:21 pm
 Group admin 
Quoting Tucker Marley
Actually, before I go hookng stuff up to other stuff, how big is the average spider size?

A little bit smaller than a cockroach. Biggest I ever saw was about as wide as my outstretched hand though, and the smallest was as small as a breadcrumb.
Permalink
| August 2, 2017, 10:29 pm
Quoting Werewolff .
A little big smaller than a cockroach with legs. Biggest I ever saw was about as wide as my outstretched hand though, and the smallest was as small as a breadcrumb.

Oookay then, nopenopenopenopenope.
Permalink
| August 2, 2017, 10:33 pm
 Group admin 
Quoting Tucker Marley
Oookay then, nopenopenopenopenope.

I should also mentioned that the breadcrumb spiders came out of another spider when I killed it. In their hundreds. Now that took some cleaning up!
Permalink
| August 2, 2017, 10:39 pm
Quoting Werewolff .
I should also mentioned that the breadcrumb spiders came out of another spider when I killed it. In their hundreds. Now that took some cleaning up!

*shudder*
Permalink
| August 2, 2017, 10:41 pm
Quoting Werewolff .
A little bit smaller than a cockroach. Biggest I ever saw was about as wide as my outstretched hand though, and the smallest was as small as a breadcrumb.

Ew.
Permalink
| August 2, 2017, 10:42 pm
Quoting Werewolff .
I should also mentioned that the breadcrumb spiders came out of another spider when I killed it. In their hundreds. Now that took some cleaning up!
lol sounds like beneath my brother's bed; it literally spawns spiders down there, I'm sure of it!

Permalink
| August 2, 2017, 10:43 pm
Quoting Jacob Syrups
Quoting Werewolff .
I should also mentioned that the breadcrumb spiders came out of another spider when I killed it. In their hundreds. Now that took some cleaning up!
lol sounds like beneath my brother's bed; it literally spawns spiders down there, I'm sure of it!

If that ever happened to me I would replace the bed and move bedrooms.
Permalink
| August 2, 2017, 10:44 pm
 Group admin 
Quoting Jacob Syrups
Quoting Werewolff .
I should also mentioned that the breadcrumb spiders came out of another spider when I killed it. In their hundreds. Now that took some cleaning up!
lol sounds like beneath my brother's bed; it literally spawns spiders down there, I'm sure of it!

Haha! I'm used to that! But yeah, despite what I've been saying I'm not a huge fan of spiders. I'm just usually the one that's got to deal with them
Permalink
| August 2, 2017, 10:46 pm
 Group admin 
Quoting Tucker Marley
*shudder*

Indeed.
Permalink
| August 2, 2017, 10:47 pm
Quoting Tucker Marley
If that ever happened to me I would replace the bed and move bedrooms.

Well my brother is now on the other side of the country so I guess you two are similar. ;)
Permalink
| August 2, 2017, 10:48 pm
Quoting Werewolff .
Haha! I'm used to that! But yeah, despite what I've been saying I'm not a huge fan of spiders. I'm just usually the one that's got to deal with them

Same.
Permalink
| August 2, 2017, 10:49 pm
Quoting Werewolff .
I should also mentioned that the breadcrumb spiders came out of another spider when I killed it. In their hundreds. Now that took some cleaning up!

That's a crime against humanity I'm sure
Permalink
| August 2, 2017, 10:49 pm
 Group admin 
Quoting Justin Li
That's a crime against humanity I'm sure

The killing of the spider or the hundreds of smaller spiders? Or both?
Permalink
| August 2, 2017, 10:51 pm
Quoting Jacob Syrups
Well my brother is now on the other side of the country so I guess you two are similar. ;)

Haha!
Permalink
| August 2, 2017, 10:52 pm
Quoting Werewolff .
The killing of the spider or the hundreds of smaller spiders? Or both?

A kill is a win. The smaller spiders are a crime.
Permalink
| August 2, 2017, 10:59 pm
Quoting Jacob Syrups
Well my brother is now on the other side of the country so I guess you two are similar. ;)

Mine is too yeet
Permalink
| August 2, 2017, 10:59 pm
 Group admin 
Quoting Justin Li
A kill is a win. The smaller spiders are a crime.
Fair enough!

Permalink
| August 2, 2017, 11:09 pm
Alright, After reading Justin Li's last episode of I dreamt of rust it inspired me to reboot my old Steampunk series and post it here. Although it's probably not gonna be as well done as Justin's. :P
Permalink
| August 3, 2017, 3:03 am
 Group admin 
Quoting Jack Brickton
Alright, After reading Justin Li's last episode of I dreamt of rust it inspired me to reboot my old Steampunk series and post it here. Although it's probably not gonna be as well done as Justin's. :P

Nice! That sounds like an interesting idea. I'd certainly read it. (says the guy who doesn't read your other series because you post too much and I'm lazy)
Permalink
| August 3, 2017, 7:45 am
Quoting Marley Mac
Nice! That sounds like an interesting idea. I'd certainly read it. (says the guy who doesn't read your other series because you post too much and I'm lazy)


Yeah, I plan on not posting as much on the insurgency since working on "The Corsair Chronicles" is going to be a higher priority.
Permalink
| August 3, 2017, 8:54 am
 Group admin 
Quoting Jack Brickton

Yeah, I plan on not posting as much on the insurgency since working on "The Corsair Chronicles" is going to be a higher priority.

"The Corsair Chronicles" Is that what it's called? If so, that's a very cool name! I'm looking forward to it.
Permalink
| August 3, 2017, 8:55 am
 Group admin 
Quoting The spider conversation

Ewwww... This definitely discourages my want to go to Australia. (I'd still like to go, maybe...)
Permalink
| August 3, 2017, 9:03 am
Quoting Marley Mac
Ewwww... This definitely discourages my want to go to Australia. (I'd still like to go, maybe...)

That's okay, just this morning my mother took my size 15 shoe and attempted to kill a spider roughly the size of my thumb[NOT counting it's legs]. But somehow she missed and when I went to put on my shoe, there was Aragog.:P In yet another similar instance I was sent into the crawl space to look for moisture after a thunder storm; and there, in close proximity to my head, was the mummified remains of a rat and inside the carcass baby spiders were congregated in the hundreds, and some started crawling on my hand... Needless to say, spiders are not my jam.*Shudders*
Permalink
| August 3, 2017, 1:55 pm
 Group admin 
Quoting Lolimon The Wise
That's okay, just this morning my mother took my size 15 shoe and attempted to kill a spider roughly the size of my thumb[NOT counting it's legs]. But somehow she missed and when I went to put on my shoe, there was Aragog.:P In yet another similar instance I was sent into the crawl space to look for moisture after a thunder storm; and there, in close proximity to my head, was the mummified remains of a rat and inside the carcass baby spiders were congregated in the hundreds, and some started crawling on my hand... Needless to say, spiders are not my jam.*Shudders*

*shudders*
Permalink
| August 3, 2017, 3:45 pm
Quoting Lolimon The Wise
That's okay, just this morning my mother took my size 15 shoe and attempted to kill a spider roughly the size of my thumb[NOT counting it's legs]. But somehow she missed and when I went to put on my shoe, there was Aragog.:P In yet another similar instance I was sent into the crawl space to look for moisture after a thunder storm; and there, in close proximity to my head, was the mummified remains of a rat and inside the carcass baby spiders were congregated in the hundreds, and some started crawling on my hand... Needless to say, spiders are not my jam.*Shudders*

*faints*
Permalink
| August 3, 2017, 3:50 pm
Quoting Tucker Marley Mac
*shudders**faints*

And what's worse is that I didn't make them up.:P I'll just make a movie cataloguing my life experiences.
Permalink
| August 3, 2017, 4:24 pm
 Group admin 
Good to see the spider conversation has yet to die. Well, in that case, all I can leave is the following.

https://www.youtube.com/watch?v=eNEeq5qGh8I

Permalink
| August 3, 2017, 5:26 pm
Quoting Werewolff .
Good to see the spider conversation has yet to die. Well, in that case, all I can leave is the following.

https://www.youtube.com/watch?v=eNEeq5qGh8I

Yup, Gotta love Vegiemite...
Permalink
| August 3, 2017, 5:33 pm
 Group admin 
Quoting Lolimon The Wise
Yup, Gotta love Vegiemite...

Yes indeed. Are you also in the land down under, or in the land up over?
Permalink
| August 3, 2017, 5:39 pm
Quoting Werewolff .
Yes indeed. Are you also in the land down under, or in the land up over?

Well, I'm sure I'm in the land down under something and equally one might say I'm in the land up over as well; that is to say that I'm up over whatever is down under me, and down under whatever is up over me..
Permalink
| August 3, 2017, 5:47 pm
 Group admin 
Quoting Lolimon The Wise
Well, I'm sure I'm in the land down under something; that is to say that I'm up over whatever's down under me.

Haha, good answer! I'll rephrase the question. Are you currently taking up residence in Australia?
Permalink
| August 3, 2017, 5:49 pm
Quoting Werewolff .
Haha, good answer! I'll rephrase the question. Are you currently taking up residence in Australia?

Not currently, but I know enough to say when I might have been there, the Christmas tree was a rotating fan.
Permalink
| August 3, 2017, 5:51 pm
Quoting Lolimon The Wise
Not currently, but I know enough to say when I might have been there, the Christmas tree was a rotating fan.

Or rather, It SHOULD have been a fan.xP
Permalink
| August 3, 2017, 5:53 pm
 Group admin 
Quoting Lolimon The Wise
Or rather, It SHOULD have been a fan.xP

<insert two enthusiastic thumb's up here>
Permalink
| August 3, 2017, 5:55 pm
Quoting Werewolff .
<insert two enthusiastic thumb's up here>

I tell people all the time that if they ever go to Australia, they best keep a sharp eye out for drop bears.xP Of coarse, I told people that before the fact as well, so it really doesn't count.:P
Permalink
| August 3, 2017, 6:02 pm
 Group admin 
Quoting Lolimon The Wise
I tell people all the time that if they ever go to Australia, they best keep a sharp eye out for drop bears.xP Of coarse, I told people that before the fact as well, so it really doesn't count.:P

Drop Bears are very real. Trust me on that. I had a friend once, Russel, and he lost his left eye to a drop bear. They're very dangerous, and it's why most Australians don't like standing under trees.
Permalink
| August 3, 2017, 6:12 pm
 Group admin 
Quoting Werewolff .
Drop Bears are very real. Trust me on that. I had a friend once, Russel, and he lost his left eye to a drop bear. They're very dangerous, and it's why most Australians don't like standing under trees.

I can't tell if you're being serious or not. I think you are. If so, *screems in terror*
Permalink
| August 3, 2017, 6:16 pm
Quoting Werewolff .
Drop Bears are very real. Trust me on that. I had a friend once, Russel, and he lost his left eye to a drop bear. They're very dangerous, and it's why most Australians don't like standing under trees.

Why not just burn all the vegetation down and start over?
Permalink
| August 3, 2017, 6:17 pm
 Group admin 
Quoting Marley Mac
I can't tell if you're being serious or not. I think you are. If so, *screems in terror*

Oh yes, very serious. Just google drop bears. You'll see for yourself.
Permalink
| August 3, 2017, 6:18 pm
 Group admin 
Quoting Mr Viking
Why not just burn all the vegetation down and start over?

Well, the place is already mostly desert, and the rest is either a national park (Kakadu) or a city...
Permalink
| August 3, 2017, 6:19 pm
Quoting Werewolff .
Well, the place is already mostly desert, and the rest is either a national park (Kakadu) or a city...

Well then, I shall leave you with this: http://i.imgur.com/ILzH7g3.png
Permalink
| August 3, 2017, 6:23 pm
 Group admin 
Quoting Werewolff .
Oh yes, very serious. Just google drop bears. You'll see for yourself.

Creepy... very creepy
Permalink
| August 3, 2017, 6:23 pm
 Group admin 
Quoting Marley Mac
Creepy... very creepy

Oh yes...







... ;)
Permalink
| August 3, 2017, 6:26 pm
 Group admin 
Quoting Marley Mac
Creepy... very creepy

*suspicion ensues* https://en.wikipedia.org/wiki/Drop_bear
Permalink
| August 3, 2017, 6:26 pm
 Group admin 
Quoting Mr Viking
Well then, I shall leave you with this: http://i.imgur.com/ILzH7g3.png

Pretty much sums us up.
Permalink
| August 3, 2017, 6:26 pm
 Group admin 
Quoting Werewolff .
Pretty much sums us up.

XD
Permalink
| August 3, 2017, 6:28 pm
 Group admin 
Quoting Marley Mac
*suspicion ensues* https://en.wikipedia.org/wiki/Drop_bear

https://australianmuseum.net.au/drop-bear
Permalink
| August 3, 2017, 6:30 pm
 Group admin 

:P
Permalink
| August 3, 2017, 6:31 pm
 Group admin 
Quoting Marley Mac
:P

Yep. And here's my friend, Russell

https://www.youtube.com/watch?v=YGEYD92eA_s
Permalink
| August 3, 2017, 6:34 pm
 Group admin 
Quoting Werewolff .
Yep. And here's my friend, Russell

https://www.youtube.com/watch?v=YGEYD92eA_s

Thank you, wolff. For actively attempting to discourage me from visiting your country. XD
Permalink
| August 3, 2017, 6:35 pm
Quoting Marley Mac
Thank you, wolff. For actively attempting to discourage me from visiting your country. XD

Then at least know he's got a good reason. Every morning in some places in Australia you have to check you shoes for critters like scorpions before you put them on.
Permalink
| August 3, 2017, 6:52 pm
 Group admin 
Quoting Marley Mac
Thank you, wolff. For actively attempting to discourage me from visiting your country. XD

Nah mate. Russel Coight's the definition of an Australian legend!
Permalink
| August 3, 2017, 7:01 pm
 Group admin 
Quoting Lolimon The Wise
Then at least know he's got a good reason. Every morning in some places in Australia you have to check you shoes for critters like scorpions before you put them on.
It does depend where you live. In cities the risk is the same as anywhere else. I have had spiders in my shoes before though...

Permalink
| August 3, 2017, 7:02 pm
 Group admin 
Quoting Werewolff .
Quoting Lolimon The Wise
Then at least know he's got a good reason. Every morning in some places in Australia you have to check you shoes for critters like scorpions before you put them on.
It does depend where you live. In cities the risk is the same as anywhere else. I have had spiders in my shoes before though...

*shudders repeatedly*
Permalink
| August 3, 2017, 7:10 pm
 Group admin 
Quoting Werewolff .
Nah mate. Russel Coight's the definition of an Australian legend!

Yeah, I can get that much. :)
Permalink
| August 3, 2017, 7:11 pm
 Group admin 
Quoting Werewolff .
Nah mate. Russel Coight's the definition of an Australian legend!

I'm was referring to the drop bears. Wasn't sure if that was clear.
Permalink
| August 3, 2017, 7:18 pm
 Group admin 
Quoting Marley Mac
Yeah, I can get that much. :)

Yep! If you ever want to know more about Australian culture, his show is very informative...and entertaining! :D
Permalink
| August 3, 2017, 7:19 pm
 Group admin 
Quoting Werewolff .
Yep! If you ever want to know more about Australian culture, his show is very informative...and entertaining! :D

I'll look through it. ( I know said that before, when you mentioned before)
Permalink
| August 3, 2017, 7:19 pm
 Group admin 
Quoting Marley Mac
I'm was referring to the drop bears. Wasn't sure if that was clear.
Heh heh, yeah...


Permalink
| August 3, 2017, 7:25 pm
 Group admin 
Quoting Werewolff .
Quoting Marley Mac
I'm was referring to the drop bears. Wasn't sure if that was clear.
Heh heh, yeah...


Yeah...
Permalink
| August 3, 2017, 7:26 pm
 Group admin 
Quoting Marley Mac
Yeah...

Double quote!
Permalink
| August 3, 2017, 7:26 pm
Quoting Marley Mac
Quoting Marley Mac
Quoting Werewolf
Quoting Marley Mac
I'm was referring to the drop bears. Wasn't sure if that was clear.

Heh heh, yeah...

Yeah...

Double quote!

Quadruple quote!*Drops mic*
Permalink
| August 3, 2017, 8:30 pm
Well, back on the topic of Overwatch, the summer games launched 8 mins ago!
Permalink
| August 8, 2017, 2:04 pm
Quoting Tucker Marley
Well, back on the topic of Overwatch, the summer games launched 8 mins ago!

Whatever that means, cool

Permalink
| August 8, 2017, 2:05 pm
 Group admin 
Quoting Tucker Marley
Well, back on the topic of Overwatch, the summer games launched 8 mins ago!

I know! Hype for the Junkrat skin is very real.
Permalink
| August 8, 2017, 6:08 pm
Quoting Werewolff .
I know! Hype for the Junkrat skin is very real.

Haha ikr! I really want the 76 skin or McCree's.
Permalink
| August 8, 2017, 6:18 pm
 Group admin 
Hi everybody! Time to get some more activity here. :P
Permalink
| August 12, 2017, 8:11 am
Well I'm writing a novel
Permalink
| August 12, 2017, 8:15 am
Well, I'm leaving MOCpages, hopefully not for a long time but at least for a week or two.
Permalink
| August 12, 2017, 3:46 pm
Quoting Tucker Marley
Well, I'm leaving MOCpages, hopefully not for a long time but at least for a week or two.

See ya later!
Permalink
| August 12, 2017, 4:23 pm
 Group admin 
Well everyone, I'm now officially an adult. I've finally turned eighteen!
Permalink
| August 12, 2017, 5:08 pm
Happy birthday!
Permalink
| August 12, 2017, 5:28 pm
Quoting Werewolff .
Well everyone, I'm now officially an adult. I've finally turned eighteen!

Happy birthday!
Permalink
| August 12, 2017, 5:40 pm
Quoting Tucker Marley
Well, I'm leaving MOCpages, hopefully not for a long time but at least for a week or two.

Bye man, I'll miss you. :(
Permalink
| August 12, 2017, 6:12 pm
Quoting Werewolff .
Well everyone, I'm now officially an adult. I've finally turned eighteen!

Woot woot! Happy birthday! Hope you got some wicked Lego sets!
Permalink
| August 12, 2017, 6:13 pm
Quoting Werewolff .
Well everyone, I'm now officially an adult. I've finally turned eighteen!

Welcome to adulthood. I'm not there yet, but nobody said it so I figured I'd just say it.(I've got a year to go, and I'm already adulting...:P)
Permalink
| August 12, 2017, 6:16 pm
Quoting Tucker Marley
Well, I'm leaving MOCpages, hopefully not for a long time but at least for a week or two.


Aw, bye Tucker. You'll be missed.
Permalink
| August 12, 2017, 6:24 pm
Quoting Werewolff .
Well everyone, I'm now officially an adult. I've finally turned eighteen!


Congrats dude! That is awesome! :D


Permalink
| August 12, 2017, 6:25 pm
Quoting Daniel H.
Bye man, I'll miss you. :(

He never leaves for long
Permalink
| August 12, 2017, 6:27 pm
Quoting Werewolff .
Well everyone, I'm now officially an adult. I've finally turned eighteen!

I thought I was old! :P jk.
Permalink
| August 12, 2017, 6:28 pm
 Group admin 
Quoting Werewolff .
Well everyone, I'm now officially an adult. I've finally turned eighteen!

Congrats man! Hope you enjoyed your birthday!
Permalink
| August 12, 2017, 6:38 pm
 Group admin 
Quoting James Douglas
Well I'm writing a novel

A novel? Sounds very cool! What's it about?
Permalink
| August 12, 2017, 6:39 pm
Quoting Werewolff .
Well everyone, I'm now officially an adult. I've finally turned eighteen!


Congrats on not dying prematurely!

I mean, ur.. happy birthday!
Permalink
| August 12, 2017, 7:21 pm
Quoting Marley Mac
A novel? Sounds very cool! What's it about?


Fantasy.

Tho it sort of shows a few deeper themes...

Like prejudice, the disabled, how even the law can Be flawed. How evil is never evil for the sake of being evil.
Permalink
| August 12, 2017, 7:22 pm
 Group admin 
Quoting James Douglas

Fantasy.

Tho it sort of shows a few deeper themes...

Like prejudice, the disabled, how even the law can Be flawed. How evil is never evil for the sake of being evil.

Sounds awesome, I would definitely read that. I'm actually working on a story that deals with similar themes. (shameless plug)
Permalink
| August 13, 2017, 1:18 pm
Quoting Marley Mac
Sounds awesome, I would definitely read that. I'm actually working on a story that deals with similar themes. (shameless plug)


Well it only briefly mentions them actually. :P
Permalink
| August 13, 2017, 2:18 pm
 Group admin 
Thanks everybody for the happy birthday messages! I had a great day, though I didn't receive any Lego sets :D.
Permalink
| August 13, 2017, 5:27 pm
 Group admin 
Quoting High Emerpor Duckie
I thought I was old! :P jk.

Not so Duckie, not so.
Permalink
| August 13, 2017, 5:28 pm
 Group admin 
Quoting James Douglas

Congrats on not dying prematurely!

I mean, ur.. happy birthday!

Yep, avoiding premature death is always a good thing to celebrate.
Permalink
| August 13, 2017, 5:28 pm
 Group admin 
Quoting Werewolff .
Thanks everybody for the happy birthday messages! I had a great day, though I didn't receive any Lego sets :D.

That's too bad. :( Still glad you had a great day though!
Permalink
| August 13, 2017, 6:00 pm
 Group admin 
Quoting James Douglas

Well it only briefly mentions them actually. :P

Still, it sounds awesome!
Permalink
| August 13, 2017, 6:02 pm
 Group admin 
Quoting Marley Mac
That's too bad. :( Still glad you had a great day though!

When you're eighteen, people kinda assume you've grown out of Lego... Not likely!
Permalink
| August 13, 2017, 9:05 pm
 Group admin 
Quoting Werewolff .
When you're eighteen, people kinda assume you've grown out of Lego... Not likely!

Yeah... people always assume lego is a "toy" and you're "playing" with it. False!
Permalink
| August 13, 2017, 9:17 pm
 Group admin 
Quoting Marley Mac
Yeah... people always assume lego is a "toy" and you're "playing" with it. False!

I always like little kids talking about it though:
"Wait, you built this? Without INSTRUCTIONS?"
Permalink
| August 13, 2017, 9:32 pm
Quoting Werewolff .
I always like little kids talking about it though:
"Wait, you built this? Without INSTRUCTIONS?"

Constructions, not instructions. :P At least that's what all the little kids I know say.
Permalink
| August 13, 2017, 9:35 pm
 Group admin 
Quoting Werewolff .
I always like little kids talking about it though:
"Wait, you built this? Without INSTRUCTIONS?"

I know, they always think things that seem so commonplace in the Lego community so impressive. Like SNOT! Would you believe it? :P
Permalink
| August 13, 2017, 9:36 pm
 Group admin 
Quoting Jacob Syrups
Constructions, not instructions. :P At least that's what all the little kids I know say.

That's a nice motto. Rhymes, makes sense, is short, it has everything! :P
Permalink
| August 13, 2017, 9:37 pm
Quoting Marley Mac
That's a nice motto. Rhymes, makes sense, is short, it has everything! :P

It's not actually my motto. That's what they say instead of "instructions": "You didn't use the constructions?" :P
Permalink
| August 13, 2017, 9:42 pm
 Group admin 
Quoting Jacob Syrups
It's not actually my motto. That's what they say instead of "instructions": "You didn't use the constructions?" :P

Really? It should be your motto then. :P
Permalink
| August 13, 2017, 9:46 pm
Quoting Jacob Syrups
It's not actually my motto. That's what they say instead of "instructions": "You didn't use the constructions?" :P

That sounds cute.
Permalink
| August 13, 2017, 9:57 pm
:P
Permalink
| August 13, 2017, 10:05 pm
Did you ever hear the tragedy of Darth Plagueis The Wise? I thought not. It’s not a story the Jedi would tell you. It’s a Sith legend. Darth Plagueis was a Dark Lord of the Sith, so powerful and so wise he could use the Force to influence the midichlorians to create life… He had such a knowledge of the dark side that he could even keep the ones he cared about from dying. The dark side of the Force is a pathway to many abilities some consider to be unnatural. He became so powerful… the only thing he was afraid of was losing his power, which eventually, of course, he did. Unfortunately, he taught his apprentice everything he knew, then his apprentice killed him in his sleep. Ironic. He could save others from death, but not himself.
Permalink
| August 14, 2017, 12:46 am
Quoting Daniel H.
Did you ever hear the tragedy of Darth Plagueis The Wise? I thought not. It’s not a story the Jedi would tell you. It’s a Sith legend. Darth Plagueis was a Dark Lord of the Sith, so powerful and so wise he could use the Force to influence the midichlorians to create life… He had such a knowledge of the dark side that he could even keep the ones he cared about from dying. The dark side of the Force is a pathway to many abilities some consider to be unnatural. He became so powerful… the only thing he was afraid of was losing his power, which eventually, of course, he did. Unfortunately, he taught his apprentice everything he knew, then his apprentice killed him in his sleep. Ironic. He could save others from death, but not himself.

This is where the fun begins
Permalink
| August 14, 2017, 8:03 am
 Group admin 
Quoting Daniel H.

Really, memes? Let's not turn this into the MAN Club more than it already is.
Permalink
| August 14, 2017, 9:10 am
Quoting Werewolff .
Yep, avoiding premature death is always a good thing to celebrate.


Indeed.

Unless it is the survival of your enemy.

Even after your fifth add animation attempt agaisnt them. Ugh. Hate when that happens.
Permalink
| August 14, 2017, 11:33 am
Quoting Marley Mac
Really, memes? Let's not turn this into the MAN Club more than it already is.


The man cave is my city...

Everyday bro.
Permalink
| August 14, 2017, 11:36 am
Quoting James Douglas

The man cave is my city...

Everyday bro.

Lol those guys are cancer...
Permalink
| August 14, 2017, 11:42 am
Quoting Captain Kenbo
Lol those guys are cancer...


Cancer is my city
Permalink
| August 14, 2017, 11:57 am
Yeesh, sorry... Wasn't trying to kill everyone...
Permalink
| August 14, 2017, 12:31 pm
Quoting Captain Kenbo
Lol those guys are cancer...

Thanks...
Permalink
| August 14, 2017, 12:31 pm
I think I'll leave now...
Permalink
| August 14, 2017, 12:31 pm
Quoting Daniel H.
I think I'll leave now...


Sigh. If only Plagius had had..

THE HIGH GROUND
Permalink
| August 14, 2017, 12:47 pm
Quoting James Douglas

Sigh. If only Plagius had had..

THE HIGH GROUND

..?
Permalink
| August 14, 2017, 12:55 pm
Might as well leave MOCpages too, seeing as I'm cancer.
Permalink
| August 14, 2017, 12:58 pm
Quoting Daniel H.
Might as well leave MOCpages too, seeing as I'm cancer.

Oh I was talking about Jake/Logan Paul.....
Permalink
| August 14, 2017, 1:22 pm
Quoting Captain Kenbo
Oh I was talking about Jake/Logan Paul.....

Oh. Jake/Logan Paul? Who're they? XD
Permalink
| August 14, 2017, 1:25 pm
 Group admin 
Quoting Captain Kenbo
Oh I was talking about Jake/Logan Paul.....

That meme actually only applies to Jake. :P
Permalink
| August 14, 2017, 4:53 pm
Quoting Marley Mac
That meme actually only applies to Jake. :P

Yeah but they all suck... But it sure would be nice to be able to get rich and famous just by partying everyday haha
Permalink
| August 14, 2017, 4:57 pm
Quoting Daniel H.
Oh. Jake/Logan Paul? Who're they? XD

Look them up they make vlogs and pretty cringey music videos. I really dislike them but sometimes I can't stop watching their videos to see their stupid YouTube drama lol
Permalink
| August 14, 2017, 4:58 pm
 Group admin 
Quoting Daniel H.
Oh. Jake/Logan Paul? Who're they? XD

It's Everyday bro...
Permalink
| August 14, 2017, 5:32 pm
 Group admin 
Quoting Werewolff .
It's Everyday bro...

Curse you Jake!!!!!
Permalink
| August 14, 2017, 6:33 pm
 Group admin 
Quoting Captain Kenbo
Yeah but they all suck... But it sure would be nice to be able to get rich and famous just by partying everyday haha

Logan is not THAT bad I find. He's not nearly as obnoxious as his brother. Though I'll admit, he can be a jerk sometimes. :P
Permalink
| August 15, 2017, 7:48 am
Wow, I just went through my "DO NOT CLICK (CRINGE WARNING)" folder of MOCs. It was tough, but I managed.

Not only are the MOCs h0rrib|e, but I was such a kid back then.
Permalink
| August 15, 2017, 7:59 am
Quoting Marley Mac
Logan is not THAT bad I find. He's not nearly as obnoxious as his brother. Though I'll admit, he can be a jerk sometimes. :P

Yeah I guess Logan is "better" but idk they all seem like fake people to me...
Permalink
| August 15, 2017, 9:16 am
Quoting City Creator
Wow, I just went through my "DO NOT CLICK (CRINGE WARNING)" folder of MOCs. It was tough, but I managed.

Not only are the MOCs h0rrib|e, but I was such a kid back then.


Well done for your efforts!
Permalink
| August 15, 2017, 11:33 am
Other topics
Writing tips Updated yesterday
Favorite Books Updated yesterday
« General Conversation 4 Updated yesterday



LEGO models my own creation MOCpages toys shop Guild of WritersAdventurers


You Your home page | LEGO creations | Favorite builders
Activity Activity | Comments | Creations
Explore Explore | Recent | Groups
MOCpages is an unofficial, fan-created website. LEGO® and the brick configuration are property of The LEGO Group, which does not sponsor, own, or endorse this site.
©2002-2017 Sean Kenney Design Inc | Privacy policy | Terms of use