MOCpages : Share your LEGO® creations
LEGO models my own creation MOCpages toys shop
Welcome to the world's greatest LEGO fan community!
Explore cool creations, share your own, and have lots of fun together.  ~  It's all free!
Explosion Causers

LEGO creations by Promar Quadratus

"Wanna Shoot Some Hoops?..."
18
  465 views
"Wanna Shoot Some Hoops?..." Leave it to Promar to take a harmless adage literally... ... Hey all! Here's a build that I put together about three w...
A10 Warthog
7
  509 views
A10 Warthog Chiefest of the chiefs; Fighter of all fighters... ... Hey all! Well, you've seen a micro fighter and a medium fighter from me. Now it's ...
Aeonic Spectre
12
  304 views
Aeonic Spectre The paradox of mass cool from a micro construction... ... Hey all! Life's been busier than ever the last month+, so this is all that...
Antares Starcruiser
5
  352 views
Antares Starcruiser When in doubt, choose an a star's name that sounds awesome... ... Hey all! This is a quick 5-minute build that I made for a con...
Blue Aura
4
  229 views
Blue Aura Who knew a dozer blade could look so cool on an interstellar gunship... ... Howdy. Well, after nearly two weeks of absence, I'm back with...
Centurian Light Tank
4
  173 views
Centurian Light Tank Yeah, light tank my foot... ... Howdy y'all! This is an entry to a military themed contest on the Lego Gallery. Evidently I ha...
Centurion Attack Chopper
4
  457 views
Centurion Attack Chopper Oh, wow... ... Hey all! Here's my newest creation straight off the builder's desk. This is a helicopter idea that I based off...
City Guardian
4
  228 views
City Guardian "You are... Guardian." (North - Rise of the Guardians) ... Hey all! Here's a little MOC that I whipped up due to a bit of Big Hero 6 in...
Earth Falcon
5
  183 views
Earth Falcon So what if it's pseudo Steampunk?... ... Hey all! This is another entry for a contest on the Lego.com Gallery. It's about as close as ...
Exterim Fighter
16
  565 views
Exterim Fighter Sci-fi Lego doodling... ... Hey again! This is what happens when you have few daylight hours with which to take pictures: I'm resorti...
HG10 Heavy Artillery
5
  334 views
HG10 Heavy Artillery Kabloomie!... ... Hey y'all! I'm back again already ;) I was doing some browsing on this awesome site and saw this creation ( ht...
IGA Dreadnought
4
  373 views
IGA Dreadnought Heh, space pirates? Not after meeting this dude... ... Hey all! I got the idea recently to try making a mega micro build (love the ...
Mammoth Tank
9
  568 views
Mammoth Tank The Tiberian Sun awesomemobile... ... Hey all! I'm in a Tiberian Sun phase/mood right now. So when confronted with a "challenge" from an...
Medium Fighter
5
  247 views
Medium Fighter What can I say? Genius names sometimes (always) escape me... ... Hey all! Yeah, the intro says it all, names have always been tricky f...
Micro Fighter
26
  637 views
Micro Fighter Zooming all over the sky and shouting "Wilco!" and "Rodger!"... ... Hello, hello, and hello again y'all! My mind is in a delicate moo...
P-38 Lightnings
8
  303 views
P-38 Lightnings Well, quality may be lacking, but it's the thought that counts. Go USA!!!... ... Hey all! I put together both of these Lightnings yes...
Phantom SS
8
  434 views
Phantom SS The Power of Chaos... ... Hey all! I was brickin' around yesterday and wanted to try something radically different than anything that I'...
Protarian AA Walker
8
  297 views
Protarian AA Walker Heh, I've always heard that I'm off base... ... Howdy y'all! I'm on call for Lego building blitzes for the coming few days, so ...
Quasar Ultra Mech
1
  383 views
Quasar Ultra Mech In need of a super-weapon? Have we got the mech for you... ... One of my recent mech attempts (which actually turned out OK), the Qu...
Sabre Strike
17
  549 views
Sabre Strike Taken by Storm... ... Hey all! I'm back with my first official Lego story, featuring Chris Sirius. Enjoy! ~~~ A blast ripped thro...
Spartan Bot
2
  201 views
Spartan Bot Let's go retro, shall we? ... Hey all! Here's something that I put together a short while ago. For some reason, MOCpages rejected my firs...
SPARTAN Hardsuit
2
  483 views
SPARTAN Hardsuit If you were thinking that perhaps this might be Halo related... ... ...Well, it's not (but it got your attention, no? ;) ). Anywa...
SPARTAN Hardsuit v. 2.0
1
  402 views
SPARTAN Hardsuit v. 2.0 Yeah, it just gets better and better... ... Hey all! Here's a update from my WIP hardsuit. I'll be working on this guy for a ...
SPARTAN Hardsuit v.3.0
2
  287 views
SPARTAN Hardsuit v.3.0 Is perfection possible? Nope, but I'm attempting... ... Hey all! I'm back with another update on my WIP hardsuit project. This...
SPARTAN Hardsuit v.4.0
3
  322 views
SPARTAN Hardsuit v.4.0 OK, well, at least the gun's kinda cool... ... Hey all! I'm back with another hardsuit update (you can check out past versions...
Spectra Fighter
9
  206 views
Spectra Fighter Red and white color scheme for the win! Whoot, whoot!!!... ... Hey all! So this is the newest sci-fi build off the giant secretary'...
Star Squadron
11
  282 views
Star Squadron Heads up!... ... Hey y'all! Well, this post isn't much, but I had to make something out of Lego, no matter how small and insignificant....
Strauthner Gunship
12
  199 views
Strauthner Gunship If spacecraft were made out of recycled parts from a astro wrecking yard, this is what they'd look like...
The Dauntless MSC
4
  185 views
The Dauntless MSC Micro power... ... Hey all! Here's a micro creation that I built for a contest elsewhere. Gotta have an excuse to build, right? ...
The Phoenix
16
  523 views
The Phoenix "Did somebody order a gunship?..." ... Hey all! Well, I've actually had some time to brick around these last couple of days. I guess be...
Tic Tank
7
  586 views
Tic Tank Calling all Tiberian Sun fans... ... Hey all, this is the newest build off of the shelf! Not sure how many of you ever played the rts compute...
USS Salvation - Frigate Class
20
  606 views
USS Salvation - Frigate Class Anybody need some rescuing?... ... Howdy y'all! Yep. I'm back despite school's demands and workload. I was terribly ...


LEGO models my own creation MOCpages toys shop


You Your home page | LEGO creations | Favorite builders
Activity Activity | Comments | Creations
Explore Explore | Recent | Groups
MOCpages is an unofficial, fan-created website. LEGO® and the brick configuration are property of The LEGO Group, which does not sponsor, own, or endorse this site.
©2002-2017 Sean Kenney Design Inc | Privacy policy | Terms of use